Nieuws 14 juni 2024 | Club

Inleveren trainingsmaterialen

Van zaterdag 15 tot en met donderdag 20 juni kunnen alle jeugd- en seniorenteams hun trainingsmaterialen komen inleveren op de club. De spullen worden dan gecontroleerd en eventueel ontbrekende materialen worden tegen de genoemde bedragen in de overeenkomst afgerekend. Zorg dat alle hesjes allemaal netjes gewassen ingeleverd worden.

Waarom

We willen dat ieder team weer met een goede en volledige set trainingsmaterialen kan starten bij het nieuwe seizoen.

Wie

Alle teams die trainingsmaterialen hebben gekregen aan het begin van het seizoen. Een vertegenwoordiger van het team (manager of aanvoerder) levert de spullen in bij ons innameteam. Zij zullen tellen, registreren en afrekenen.

Wat

  • Trainingsmaterialen: ballentassen, ballen, hesjes, pylonnetjes, fieldmarkers.
  • Slotjes van de lockers.

Hoe

  1. Alles netjes in een keer meenemen. Hesjes graag gewassen en lockers helemaal leeghalen.
  2. Aan de hand van de overeenkomst van het begin van het seizoen zullen we de volledigheid en kwaliteit van de materialen controleren. Het innameteam beschikt over de gegevens.
  3. Het innameteam en de elftalvertegenwoordiger checken samen wat er ingeleverd is met wat er is uitgedeeld.
  4. Er wordt voor ontbrekende en kapotte materialen direct aan de kassa afgerekend.
  5. Het ondertekende innameformulier en betaalbewijs krijg je mee; ons team neemt een foto voor ons archief.

Wat als?

Bij missende of kapotte materialen zullen we de kosten direct afrekenen via het mobiele pinapparaat. Kosten per stuk, conform overeenkomst.
  • Ballentas: € 18,00
  • Hockeybal: € 3,00
  • Hesje: € 4,00
  • Pion: € 0,50
  • Slotje € 4,50

Waar

Direct in het clubhuis.

Wanneer

  • zaterdag 15 en zondag 16 juni tussen 10u en 12u.
  • maandag 17 tot en met donderdag 20 juni tussen 19u en 21u (vrijdag niet).

Vragen

Christiaan Koster: [email protected]