Nieuws 10 december 2020 | Nieuws

Rabobank hoofdsponsor van V.M.H.C. Cartouche

De competitie ligt stil en het clubhuis is al een paar weken leeg. Toch is er heugelijk nieuws: Rabobank is vanaf nu hoofdsponsor van Cartouche! Onlangs is het vernieuwde 2-jarige contract op digitale wijze ondertekend door Harry Wientjens (directeur Particulieren & Private Banking van Rabobank Regio Den Haag) en Paul Spaargaren (voorzitter Cartouche).

Rabobank was altijd al één van de grote sponsors van Cartouche. Met het hoofdsponsorschap wil de bank nóg meer een partnership aangaan met de club. "Dat betekent dat we op meer fronten gaan samenwerken dan alleen gericht op financiële steun en shirtsponsoring", verklaart Harry. "We willen Cartouche helpen een gezonde vereniging te zijn en de club in staat stellen om nog meer haar rol te pakken als een community die voorbij de lijnen van haar hockeyvelden kijkt. Rabobank wil de club bijvoorbeeld helpen de Gezonde Kantine verder te ontwikkelen en om LG-hockey (voor spelers met een lichamelijke beperking) een boost te geven. Daarnaast kunnen we elkaar onder andere helpen verbindingen te leggen binnen onze netwerken.".

Het bestuur en de leden van Cartouche zijn blij met dit hernieuwde partnerschap. Rabobank zal de komende jaren goed zichtbaar zijn op de club; Zo heet het hoofdveld vanaf nu Rabobank veld en komt het logo op de shirts van de spelers van Heren 1, Dames 1, Jongens en Meisjes A1.